16 Jun 2009

HARI KOPERASI SEKOLAH DAN MINGGU PUSAT SUMBER SEKOLAH

Sekolah Menengah Teknik Tuanku Jaafar akan mengadakan Hari Koperasi sekolah dan Minggu Pusat Sumber Sekolah pada 24 hingga 27 hb Jun 2009.

Perlaksanaan aktiviti adalah bertujuan untuk meningkatkan kesedaran pelajar tentang kepentingan aktiviti Ko Akademik bagi pembangunan sahsiah pelajar. Pusat Sumber sebagai pusat gedung ilmu akan bekerjasama dengan koperasi sekolah menjalankan pelbagai aktiviti sempena minggu ini.

Warga STTJ adalah dipelawa menyertai karnival ini agar ianya lebih meriah dimana melibatkan segenap lapisan masyarakat dan komuniti setempat.
Tema HKS pada tahun ini adalah Integrasi Koperasi Dewasa dan Koperasi Sekolah Teras Kecemerlangan . Pelbagai aktiviti dan pertandingan diadakan untuk pelajar, kanak-kanak tadika, guru dan juga komuniti setempat . Bagi menyokong aktiviti ini, pihak penganjur membuat jualan Kupon berharga RM 5.00 sahaja. Keterangan lanjut sila berhubung dengan ALK Koperasi dan juga AJK Pusat Sumber.Maklumat dan cadangan daripada pihak tuan/puan boleh di emailkan kepada minah_sttj@yahoo.com atau normalifaizal@yahoo.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan




MySpace Layouts
MySpaceLayouts

PANORAMA DAN PRASARANA